5.20.2007
INFORMACE PRO PODNIKATELE
Podpory podnikání z OPPI – program „ICT v podnicích“
Jedním z programů v rámci Operačního programu Podnikání a inovace, u něhož byla vyhlášena výzva k podávání registračních žádostí počínaje dnem 1. června 2007, je i program ICT v podnicích.
Jsou vaše vnitropodnikové systémy (mzdové, účetní, skladové atd.) zastaralé
a potřebujete zefektivnit celkový vnitřní chod podniku? Máte problém s efektivností vztahů
s dodavateli, zákazníky či veřejnou správou? Chtěli byste tuto situaci zlepšit a využít pro váš podnik moderní informační systémy?
Pokud ano, může právě vás oslovit program ICT v podnicích. Tento program umožňuje získat dotační prostředky na rozšíření a zavedení informačních a komunikačních technologií v malých a středních podnicích, které mají uzavřena alespoň 2 po sobě jdoucí zdaňovací období.
Příspěvek je poskytován v rozmezí: pro malý podnik – 60 %, pro střední podnik -
– 50 % vynaložených způsobilých výdajů projektu, a to až do výše 20 mil. Kč.
Způsobilými výdaji jsou:
-
Hmotný majetek a jeho technické zhodnocení – náklady na pořízení a implementaci HW, informačních a komunikačních sítí a ostatního zařízení, které se dá označit
za součást IS (informačního systému) nebo ICT (informační a komunikační technologie) včetně nákladů na služby poradců, expertů, studie a jiných nákladů, které bezprostředně souvisejí s instalací a uvedením do provozu a vstupují do pořizovací ceny majetku (ve všech případech se musí jednat o tzv. odpisovatelná aktiva), -
Nehmotný majetek – pořízení a implementace software a SW licencí, práv duševního vlastnictví vč. nákladů na služby poradců, expertů, studie a jiných nákladů bezprostředně souvisejících s instalací a uvedením do provozu a vstupujících
do pořizovací ceny majetku, -
Služby poradců, expertů, studie – související s realizací projektu, které nelze zahrnout do pořizovací ceny majetku,
-
Ostatní služby – externě zajišťované služby a pronájem HW, SW a ostatních strojů
a zařízení
Podpořit nelze:
Nákup použitého HW, DPH pokud je žadatel jejím plátcem, náklady vzniklé před datem přijatelnosti projektu (datum písemného potvrzení o přijatelnosti projektu vydaného příslušnou agenturou na základě podané registrační žádosti), splátky půjček a úvěrů, sankce
a penále, náklady na záruky, pojištění, úroky, bankovní poplatky, kursové ztráty celní
a správní poplatky.
JUDr. Gustav Kaválek
PROFIT REAL, a.s. Náchod, tel. 739 202 775, 491 420 046
e-mail: profitreal@profitreal.cz
Subscribe to Posts [Atom]